..::It's Me::..

Followers

Thursday, May 21, 2009

*Kejadian yg Tak Di duga*

warghh, smlm sy hampir nk kena
saman ng pak polisi sb x pkai seat belt...
maser tu lam kul 12.30, ktrg kuar jap nk
g beli nasi ayam kampung kat putra height...
kuar jer dr ofis, kat simpang, trus ada polis....
dh lah maser tu x pkai seat belt...
trus kena tahan...waawaaawaaa...

siap dpt ceramah free lg...
pastu berlaku la sesi pujuk memujuk....
hehehe...
supaya xkena saman...

"Bang, ilex arr bang...ni baru 1st time ni ktrg x pkai seat belt,
jgn arr saman ktrg"
"mana ada sy ckp nk saman awk or x..hehehe..kuarkan ic n lesen awk"
"ala, mana la tau kan...bang, ofis ktrg kat tepi tu jer..."
"sy tau arr ofis awk kat ctu tp dik, tali pinggang ttp kena pkai tau"
"bang, ni la agaknyer balasan sbb ktrg buli bos ktrg td...sbb nk minta kuar awal ni..."(ni mmg btul tau!!! hikhikhik)
"haa, tu la, len kali jgn buli dia...k la, sy lpskan awk..pkai tali pinggang keledar tuh...len kali jgn wat lagi tau"
"baik bang...skang gak sy pkai...janji dh x wat dh" hehehe...baik lak dpn polis ni....

dh lah, hampir2 nk kena smn...
pastu bila dh smp kat kedai mkn tu,
terkantoi lak kuar awal dgn CEO, CFO n COO ofis...
adoiiyaa...
apa la nasib malangku ari ni...
dr jauh nmpk sy, diorg dah senyum2...
pastu wat2 isyarat cam ktrg dh terkantoi...
alamak...mmg terkantoi pun...hahaha

sowi la en wan, en adzahar n en kamal..promise x wat lg...

ishhh...leh cy ker janji ku ni...???pasti x leh...huhuhu
mmg nakal btol la...apa yg org xbg wat yg tu la dia nk wat...duish...duish...
mmg suka langgart undang2...hikhikhik


2 comments:

Kelebar Malam said...

ish..ish..ish..nasib baik lah tak kena saman...kalo kena...berasap beg duit d buat nyerr... anda mampu melakukannnya...

NiQue said...

tu la pasal....hehehe
nasib baik sgt2...

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!