..::It's Me::..

Followers

Tuesday, October 27, 2009

...????.....

Wah....sejak 2 menjak ni, sy leh jadi gler jap...
Ngan kejer nyer bertimbun2 cam apa ntah...
Ngan invoice2 yg dh dibuat direturn balik kat sy...
Maksudnyer tu kena reject ngan bos la....hahaha...
Ntah apa2 ntah...

Semalam ada budak baru masuk unit sy...
Gantikan tempat ofismate yg nk berhenti bulan 11 ni...
Sebahagian kejer2 sy akan di ambil alih oleh budak baru ni...
& sy kena amik alih kejer2 Kak Lin yg nk berhenti ni...
Ish...ish...bertambah lagi la kejer2 ku...hikhikhik..
Dah nasib badan....
Kemalasan dah di tahap maksimum...Impak maksima...hahaha

Dah la ibu ari ni kena g kursus sampai ari khamis...
Lepas tu lak ayah dijadualkan kena admit
tuk surgery kat tangan kanan dia ari khamis gak...
Tapi condition ayah x teruk sgt...
Alhamdulillah, xder la risau sgt...
Juz xtau camner nk bahagikan masa dah...
ngan kejer berlambak kat ofis...
ngan kejer kat umah lagi..
ngan tahap kemalasan yg melampau2 ni...
uishhhh....
Camner gayanyer ni????

Jamuan Hari Raya

Masa bulan syawal ari tu...
Biasala byk sgt open house and jamuan raya...
Kat ofis lak ada 2 jamuan raya...
1 yg department & another 1 company nyer...
Macam2 la ktrg makan...
Siap ada sesi bergambar2 lagi...hehehe
Tu yg paling penting...



My Unit (CRU)



Antara Staf2 Perempuan Claims Department
Macam2 gaya kan...

Sunday, October 25, 2009

Rest...

Salam bloggers....
2,3 minggu ni sy merehatkan diri buat sementara waktu
dari ber'blogging'...
Bukannyer aper...
Bz nyer skang ni sampai dah tahap dah x ada waktu dah
untuk diri sendiri...
So, masa yg terluang tu sy abiskan ngan
- tdo (feveret tuh...huhuhuh - paling penting)
- tengok wayang
- tonton dvd yg dah berkurun beli tapi x tgk2 agih.....
- kemas bilik yg ntah dah rupa aper tuh...
Tapi rasenyer bilik tu dh kembali serabut cam tuan dia gak...hehhehehe

Lagi pun, di ofis tu macam2 jadi...
lepas satu, satu benda yg jadi..
Sampai ada member yg kena resign...
InsyaAllah, jika diberi kesempatan....
Akan saya ceritakan....
Kadang2 tu malas nak pikir...
Biarlah apa pun nk jadi...
Tapi xleh gak lau x pikir...
Uishh...serabut sgt nih...

K la....nak chiow g kedai jap...
Ada barang nak kena beli...

Psst: Serabut btul dh
otakku ni...
Bila la rasernyer nak kembali
normal nih...hikhikhik

Monday, October 5, 2009

Raya Update

Salam semua....Lamanyer nk cari masa nk update pasal raya ni..hehehe...ntah apa yg bz pun xtau la....huuhuhu...sy bercuti raya selama 1 minggu...best glerzzz...ari terakhir pose tu, ktrg beramai2 bakar ayam wat ayam golek (ayam percik la)...syiokk betul...


Adik & adik ipar tgh duk bakar ayam percik tu...

Raya tahun xla best sgt sbb x sume dpt kumpul...pakcik (ayah mae) smp mlm raya...ayah su lak xdpt beraya ng ktrg tahun ni sbb tgh smbg master kat NZ...bulan 12 ni grad...family sy lak duk kg smp raya ke-2 jer...pg2 raya ke-2 tu diorg dh bertolak g Langkawi...tinggal la sy sorang (sepatutnyer) tp last2 minit adik yg bongsu tu xnk ikut lak...sbb ader geng2 dia kat umah ni...tu yg xnk ikut ibu n ayah tu...adik & adik ipar (fareez & husna) lak kena g beraya umah adik ipar kat kuantan & johor...huhuhu...kejap sgt dpt beraya ng diorg sume ni...tp xper, sbb sy still leh beraya ng tokwan tersayang...kuikuikui...



 Me & cousin (Mira)

Last day before balik, ayah mae belanja makan seafood goreng tepung kat PCB...sambil2 tu lepak2 kat pantai amik angin petang....
 



Ni baru skit jer...Petang tu ktrg melantak sesuka ati jer...hehhehe


Sy bertolak pulang ke KL pagi Jumaat...bertolak dr umah tokwan ke pasir mas / tanah merah jam 6 pg nk amik kawan...lepak2 jap...dalam kul 6.30 pg trus bertolak ke KL...langsung x jam...syiookk betul...cuma kat pekan bentong n raub jer yg jam skit...biasa la tuh....smp KL lam kul 1 ptg...

  
             Saya & adik


Yg x syioknyer....kete sy kemik sbb kawan langgar tiang kat Sunway Piramid...sedih sgt tau...huhuhu...

 
 Huhuhuhu...keteku kemik...


Petang tu gak g antar keter kat bengkel....kena la lam RM600 lebey sbb tukar bumper n mudguard baru....1st time ni Bibo ku accident...hikhikhik...tp nk wat camner...dh nasib...

 

Bibo berwajah baru...hikhikhik...ish...kepala 'mr bf' sy ni
nyibuk jer nk masuk lam gambar...interframe betul...hehhehe

Kla...dh ngantuk la plak...sejak 2 menjak ni asik ngantuk jer....nk ckp x cukup tdor...rasernyer dh terlebey....hehehehe...cukup la dulu update pasal raya...nnt bila mood berblogging ni dtg blk setelah bercuti seminggu tuk raya...akan sy update lg...ni yg mls berhenti walaupun sekejap...nk start blk punyer la mls....nk kena dptkan mood balik...
 


From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!