..::It's Me::..

Followers

Sunday, October 25, 2009

Rest...

Salam bloggers....
2,3 minggu ni sy merehatkan diri buat sementara waktu
dari ber'blogging'...
Bukannyer aper...
Bz nyer skang ni sampai dah tahap dah x ada waktu dah
untuk diri sendiri...
So, masa yg terluang tu sy abiskan ngan
- tdo (feveret tuh...huhuhuh - paling penting)
- tengok wayang
- tonton dvd yg dah berkurun beli tapi x tgk2 agih.....
- kemas bilik yg ntah dah rupa aper tuh...
Tapi rasenyer bilik tu dh kembali serabut cam tuan dia gak...hehhehehe

Lagi pun, di ofis tu macam2 jadi...
lepas satu, satu benda yg jadi..
Sampai ada member yg kena resign...
InsyaAllah, jika diberi kesempatan....
Akan saya ceritakan....
Kadang2 tu malas nak pikir...
Biarlah apa pun nk jadi...
Tapi xleh gak lau x pikir...
Uishh...serabut sgt nih...

K la....nak chiow g kedai jap...
Ada barang nak kena beli...

Psst: Serabut btul dh
otakku ni...
Bila la rasernyer nak kembali
normal nih...hikhikhik

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!