..::It's Me::..

Followers

Monday, April 27, 2009

~Accident~

Salam sume...
rini, sy dpt tau yg 'mr x bf' sy accident...
xtau la teruk ker x....
dgr katernyer teruk gak la motor tu...
nasib baik dia xder apa2...
alhamdullillah...
walaupun sy n dia dh xde apa2...
tp sy still raser sedih...
yer la...kami pernah berkongsi satu rasa yg sama..
sesungguhnyer smp saat ini,
sy masih rindukan dia...
masih sygkan dia...
mgkn antara kami...
mmg telah tertulis....tiada jodoh...
apa2 pun yg pernah terjadi...
sy masih menganggap dia spt sahabat...
perhubungan ini bermula sbg kawan...
n sy mahukan ianyer kekal dgn ikatan persahabatan...
Ya Allah, aku tak mau membenci dia...
bukankah kemaafan itu suatu yang terindah...???
dan aku mengajar diriku untuk memaafkannyer...
walaupun ianyer terlalu pahit...
insyaAllah...masa akan menentukan segalanyer...

apa yg membuatkan sy rasa sedih sgt...
smlm, sy termimpikan dia...
bukan suatu yg indah...
krn sy mimpi dia mengalami accident...
ketika sedar dr mimpi, sy rasa tkt sgt...
trus sy mendoakan keselamatan si dia...
walau di mana pun dia berada...
n mengharapkan ianya hanya sebuah mimpi...
apa pun yg pernah dia lakukan terhadap sy...
walau apa pun yg pernah terjadi antara kami
xmgkn sy begitu kejam mendoakan ianya terjadi kpd si dia...
tp rupanyer mimpi tu jd kenyataan...
apakah maksud di sblk sume ni...
walau ianyer tdk seteruk spt di dlm mimpi tu...
tp sy tetap rasa bersalah...
adakah itu permintaan sy tanpa sedar...???
wallahua'lam...
sy xpunya jawapan nyer...

4 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

kak nik...
jgn sedey2 yek..
sabar yek..
mngkin ujian agaknya..
kdng2 ALLAH bg kite jmpa ngan org yg bkn jodoh kite spya kite kenal erti cinta...sblm dtg cinta yg sebenarnya utk kite...

sabar yek...

NiQue said...

betul tu ifa...
akk anggap sume ini hanya ujian dr Allah tuk akk...
mgkn Dia nk akk jmp ramai org n mana la tau...antara ramai2 tu, ada terselit jodoh akk...hehehe..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
rase sayang mmg susah k nak hilang..
susah...
betUl susah.. i admit...
kalau kita boleh mencIba kita kena
kUat.. kalau tak bOle berdOalah..

seMoga dia cepat semBuH..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NiQue said...

betul tu...mmg susah nk ilangkan perasaan syg tu...
apatah lg nk tukar perasaan syg tu dr syg sorg kekasih kpd syg seorg sahabat...
perit sgt tp idup mesti diteruskan...
mana tau ini hanya ujian tuk lihat kter lebih tabah...

p/s: jika benar cinta itu suci, ia akan dtg dgn sendirinya...ttp jika ia pergi dan x berkunjung lagi...maka, anggaplah cinta itu mmg tdk wujud dr awal lg...

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!