..::It's Me::..

Daisypath Wedding tickers

Followers

Sunday, April 5, 2009

...???...

Ya Allah,
aku memerlukan kekuatan dr Mu...
aku perlukan ketabahan....
aku perlukan petunjuk dlm menghadapi ujian Mu ini...

kpd teman2ku...
terima kasih atas nasihat n dorongan kalian...
kini, baru aku sedari kau lah shbt sejati..
yg sentiasa di sisi aku
di saat aku gembira mahupun di saat aku susah...

kpd kekasihku,
di saat aku memerlukan kamu di sisiku...
kamu sentiasa ada di situ..
memberikan aku kekuatan...
tp maafkan aku jika kebelakangan ini...
aku sering mengabaikan kamu...
aku sering marah2kan kamu...
percayalah...itu bukan niatku...
tp mgkn aku hanya terlebih beremosi...
dlm menghadapi ujian ini...
sehingga menyebabkan...
aku mudah berkecil ati...
walaupun dlm perkara yg kamu anggap remeh...
di saat ini, aku memerlukan kamu...
tp aku tau, aku tidak mgkn menjadikan kamu
tpt ku berkongsi citer di saat ini...
krn kamu juga punyai mslh tersendiri...
aku doakan smg 'abang' cpt sembuh...
dan kembali ceria spt dulu...

mungkin ader hikmah disblk
apa yg terjadi....

MyEm0.Com

p/s: maaflah, tiba2 jer
raser jiwang la plak...
hikhikhik...
xpe la..skali skala...
huhuhu

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!