..::It's Me::..

Followers

Monday, January 4, 2010

Lalat-Lalat Yg Berkenaan...!!!

Arrrrrggggghhhhhh....tensionnyer....ader lalat2 yg ganggu idup aku nih...oooo, skang dah berani nak mencabar kesabaran aku yerrr.....xper...ari ni ari lalat2 sekalian....ingat la weiiihhh...kter x selalunyer berada di atas...Allah tu Maha segalanyer...Doa orang yang dizalimi selalunyer lebih didengari...aku cuma xnak cari gaduh jerr...Ya Allah, nape la aku ni baik sgt...???dah kena pijak kepala pun, masih leh wat baik ngan lalat2 tu....lau aku nk wat jahat kat lalat2 ni, dah lama aku leh wat semudah memetik jari jerrr....tapi aku still ingat dosa pahala la weiii...masa korang akan tiba....tunggu la.....

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!