..::It's Me::..

Daisypath Wedding tickers

Followers

Sunday, January 27, 2013

Baju Nikah

Semalam, saya dan Mr AA ke shah alam untuk mengambil
baju nikah kami yang dah siap.....
Tapi yang membuat saya bertambah bengang, veil saya x siap lagi okei....
Padahal saya dah hantar kain saya untuk dibuat baju ngan veil dari bulan 12 lagi...
Lepas tu, pertengahan bulan 1 saya datang lagi hantar kain Mr AA untuk dibuat baju melayu pulak..
Masa tu, baju nikah saya dah siap, tapi pekerja butik tu bagitahu,
veil saya masih belum siap....
Saya masih okei lagi masa tu sebab baju n veil saya patut siap 15/1...
Tapi masa tu belum pon 15hb....
 
So, semalam, kami pergi la untuk ambil baju nikah saya dan Mr AA....
Boleh pulak pekerja tu cakap, kain yang saya bagi tu x cukup untuk buat veil...
Apalagi, memang saya mengamuk la....
Saya bagitahu, saya dah bayar tuk baju nikah ngan veil...
Adalah kitorang bertekak sekejap kat situ...
Rupanye lebihan kain lace tu diorang dah siap letakkan dalam plastik kain perca yang nak dibuang...
Memang saya bertambah hangin kat situ...
Nasib ada Mr AA...
Dia agak cool masa tu....
Dia yang handle semuanya...sebab dia tahu, saya ni jenis baran...
Kalau dia biar saya yang handle...memang habis la orang tu kena bambu ngan saya...huhuhu
 
Pekerja lelaki tu bagitahu, yang lebihan kain lace saya tu x cukup untuk buat heavy beaded lace....
Saya tanya, kenapa masa saya mula2 bli kain tu, awak cakap cukup untuk buat veil...
Dan saya pon bukan nak veil yang heavy sangat ngan beaded...
Cukup setakat simple veil sebab hanya untuk akad nikah sahaja...
Dan kenapa, masa saya datang hantar kain baju melayu tu,
pekerja perempuan tu tak bagitahu yang kain saya xcukup untuk buat veil..
Pekerja perempuan tu cuma bagitahu yang veil saya belum siap lagi...
 
Hati saya masa tu memang dah hot sesangat...
Dah la terpaksa banyak kali datang ke butik tu...
Lepas tu pekerja yang lelaki tu bagitahu, yang diorang leh buat simple veil dari lebihan kain lace yang ada tu....
Nak jer saya sound masa tu, cakap serupa keling.....
Nasib Mr AA tenangkan saya dan suruh saya diam and let him handle the situation...
Ntah apa yang dia cakap ngan dat guy...
So, diorang agree nak buatkan veil tu dan suruh saya datang amik 15/2 nanti...
 
Selepas keluar dari butik tu...
Mr AA tetap cool dan slowly talk ngan saya....
Yang nanti kite datang balik kat butik tu bulan 2 nanti amik veil skali dengan buat kad kahwin....
Baru saya tenang skit...
Nasib juga la, tempat yang kitorang nak tempah kad kahwin tu dekat area situ jugak...
So, x ada la rasa ralat sangat....
Pandai betul Mr AA amik hati saya...hehehe
 
So, sekarang ni kiranya korang semua tahu la saya ni jenis panas baran...hahahahaha...
Memang dah banyak kali Mr AA tegur saya...
Katanye, saya ni cepat hot....
Kalau ada apa2 yang x kena, temperature trus naik....
Lepas dah pung pang pung pang marah, saya akan diam....
Masa saya diam tu la, Mr AA akan pujuk saya....Amik hati saya...
Dan magicnye, lepas tu terus saya okei....
Hahahahaha....sangat mengada-ngada okei minah seorang ni...ooopppssss
 
Pencarian cincin untuk Mr AA diteruskan lagi tapi masih menemui jalan buntu...
Tak apa...masih ada 4 bulan lagi....
Diharapkan semua urusan dipermudahkan...amin....

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!