..::It's Me::..

Followers

Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru 2013

Selamat Tahun Baru 2013 tuk semua....
Apa azam tahun baru korang??
Azam tahun lepas tercapai ker tidak?hehe
 
Alhamdulillah, kebanyakan azam saya di tahun 2012 tercapai
walaupun x kesemuanya..
Dan In Shaa Allah, jika di izinkan olehNya...
Pada tahun ini, saya akan menamatkan zaman bujang saya...ngeeee
Tak sampai 5 bulan lagi.... xoxo...
 
Banyak cabaran dan dugaan yang terpaksa saya tempuh untuk sampai
ke tahap ini...
Segala niat yang baik pasti akan direstui dan diredhai Allah...
Dan alhamdulillah, rezeki saya dan tunang pon dah makin bertambah...
 
Semoga segala urusan dan perjalanan persiapan majlis saya dan tunang
berjalan dengan lancar...Amin...
Dugaan dan adat pasangan yang ingin berkahwin...
Ada pasang dan ada surut...
 
Sebelum ini, kitorang memang x pernah bergaduh atau
bertegang urat...
Tapi bila dah dekat sangat dengan majlis...
Benda2 yang remeh pun boleh jadi 1 isu yang besar...
Tapi saya bernasib baik kerana tunang
seorang yang penyabar dan rela mengalah...
hehehe...sebab memang saya ni jenis nak menang jer....kuikui
Dan panas baran bak kata tunang saya tu la...hehe
 
Baby pon kadang2 pelik dengan perangai kakak
dan bakal abang ipar dia ni...
Kitorang ni mana pernah gaduh lama2...
Selalunya, kalau kitorang gaduh...
Kejap jer dah baik balik...
Pastu x sampai 5 minit...
Gaduh balik....Pastu baik balik...
Macam tu la selalunya...
Kadang2 sampai 5-6 kali gaduh dan baik balik dalam 1 masa...
Lepastu kitorang gelak2 balik bila kenangkan balik...
Baby selalu cakap
"korang dua ni perangai macam budak2...x padan dengan umur yang dah tua tu"
hahahaha....
 
Apa la yang saya melalut di pagi new year ni..hehe
Saya mohon doa kalian semua....
Doakan semoga saya, tunang dan keluarga dimurahkan rezeki...
Dipanjangkan umur...
Dipermudahkan segala urusan...
Diberi kesihatan yang baik...
Dan semoga hidup kami senantiasa dalam rahmat dan lindungan Allah...
Amin....


No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!