..::It's Me::..

Daisypath Wedding tickers

Followers

Thursday, January 3, 2013

Ekspedisi Mencari Cincin Lelaki

Salam readers....ari ni saya nak cerita tentang susahnya saya nak cari cincin untuk Mr AA ni...adoiyaaiii...pakcik ni sangat cerewet okei...hehe...dah berminggu-minggu kitorang pusing shopping mall..keluar masuk kedai emas esp kedai emas sri pinang...tapi still tak dapat cari gak cincin untuk Mr AA...

Yang membuatkannya bertambah susah sebab jari pakcik ni kecik...saiz 14...design2 yang ada semuanya size yang lebih besar...saya nak cari cincin perak PLD atau paladium...lelaki kan tak boleh pakai cincin yang ada saduran emas...

Setiap kali nak cari cincin pakcik ni mesti saya akan membebel...hahaha...susah sangat nak dapat...yang berkenan...saiz pulak besar...bila orang tu cakap boleh potong...tak nak pulak pakcik ni...haissshhh....bila ada saiz, design pulak tak berkenan...grrrrr...layankan ajer la my Mr AA ni...

Dah penat saya membebel...at last dia bagitahu...kalo bila majlis dah dekat sangat nanti...kalo still tak jumpa gak cincin perak paladium tu...baru leh cari cincin perak biasa...hehe...ada gak tarik pakcik ni balik kampung saya kat nun di kelantan sana....kat sana memang banyak cincin PLD ni..

Nak jer saya balik kampung tolong carikan untuk Mr AA...tapi yer la...kang tak berkenan pulak...susah la nanti...so, biarla pakcik ni cari sendiri...saya tolong bayarkan jer la...huhuhu...dengan pesanan...

"jangan mahal-mahal yer bang..."

Huhuhuhuhuhu.......

result: sampai saat post ini ditulis...masih belum berjaya nak dapatkan cincin tuk Mr AA..Ya Allah, permudahkan urusan kami...amin...

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!