..::It's Me::..

Daisypath Wedding tickers

Followers

Sunday, December 16, 2012

Jalan2 Habiskan Masa

Hye uolls out there...Ari ni tersangat la bosan...kat umah ni cuma tinggal kitorang bertiga jer (me, my sis n my brother)...yang lain2 sume holiday pegi langkawi dengan ayahsu and my grandparents...Mula2 tu bos saya ajak pegi Putrajaya Marriott Hotel sebab ada designer's handbag sales...Tapi ntah macam mana ada sikit salah faham...dia ingat saya tak nak pegi...and saya pulak ingat dia tak nak pegi...hahaha...so, end up saya dah ajak my mr fiance keluar jalan..after that baru tau yang bos saya nak pegi sale tu....huhuhu...sori bos...
 
Lagipon, handbag untuk hantaran, saya dah bli pon...so, not so that excited nak pegi sebab pikir daripada habiskan duit dekat handbag lagi, baik saya bli barang2 hantaran yang lain...ye doppp.... 

 
 
At last, after lunch, saya with mr fiance ngan my sis pegi sunway piramid...window shopping sambil servay jam tangan and kasut for my hantaran...kasut langsung tak ada yang berkenan di hati..actually kitorang dah start beli barang2 hantaran lama dah...kitorang beli 1 bulan 1 barang...so, tak ada lah rasa sangat duit tu mengalir macam air terjun..haha..dan sebab tu juga banyak barang2 yang kitorang dah ada..juz tinggal a few things yang kitorang memang plan nak beli a few months before our wedding date...
 
Tapi bulan ni memang terasa sangat duit tu kurang dalam akaun...hehehe....last 2 weeks, kitorang dah hantar baju untuk akad nikah..kitorang dh abiskan adalah dalam 1k untuk kain for me and him termasuk upah jahit untuk kedua-dua baju...mahal juga yer...kain tu yang sebenarnye mahal...dalam previous entry ada saya bagitahu kain apa yang kitorang beli...
 
Hurmmm, kasut tak ada yang berkenan...mr fiance baru jer beli kasut untuk hantaran last week kat e-curve..kat sana Puma ada wat sale...so, murah gak la dapat compare kat shopping mall lain..ada 30% off..Kitorang plan nak g ronda2 kat tempat lain pulak next week...
 
And then kitorang masuk keluar kedai jam tangan pulak...budget pon tak ada la mahal sangat...saya jenis yang tak kisah pasal brand macam fossil ker...bonia ker...guess...omega etc2...kalo barang branded sekalipon tapi design tak berkenan di hati..i will not buy it..
 
Servay punya servay..dari 1 kedai ke 1 kedai...abis 1 piramid tu kitorang pusing...at last masuk 1 kedai jam tu...dulu pon pernah bli jam kat kedai ni for my birthday...tak sangka lak uncle tu ingat lagi..hehehe...saya sangat suka dengan layanan kedai ni...very friendly...bila saya cakap nak servay jam tangan untuk hantaran, terus uncle tu tunjukkan a few sample jam tangan...last2 berkenan kat 1 jam tangan ni...dia punya tali made from seramik putih...sangat cantik bagi saya...lain dari yang lain..my sis pon cakap cantik..brand tu saya xpasti la famous ke tak kat sini tapi germany punya brand...harga not bad...siap dapat spesial discount lagi sebab dah jadi macam regular customer uncle ni...hehehe..
 
Ada lagi 1 jam tangan yang saya sangat berkenan tapi design tu macam biasa sangat...juz kat dalam tu ada color2 and glitter2 or macam diamond kecik camtu la...my sis and my mr fiance cakap, design macam tu dah common...so, diorang dua tu suggest i beli yang the other one tu...lagi pon memang kitrorang dua plan nak jam tangan white color...hehehe...so, melayang lagi duit kat situ....

 
On our way back nak pegi parking, ternampak la fear factor celebrity kat luar piramid ni..kat area JCo tu...apa lagi kitorang singgah la...siap ada audition untuk cari pelakon rasanya..macam2 ragam diorang...kelakar pon ada...Dazrin is on the guest artist yang jadi judge hari tu...ada gak la a few artists kat situ..dalam setengah jam kitorang stay kat situ...dalam kul 5 lebih tu, kitorang dah kena balik sebab my mr fiance nak kena keluar berniaga lagi pada waktu malam...hehe..

 
On
 

 

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!