..::It's Me::..

Followers

Friday, September 11, 2009

Berbuka Puasa di Surau

Semalam, ada majlis berbuka puasa di surau sek depan umah ni...
ader makcik tu wat kenduri skit sempena sambut ulang tahun cucu dia yg pertama..
makan nasi tomato lagi...pastu ader tambahan lauk yg mkcik ni masak sendiri...
lauk daging kerutuk ngan pajeri terung....
wow, marvelous...sedap...
pastu ada sorang kawan surau ibu ni bawak kerabu epal...
sedap sgt tp pedas skit..hehehe....
 
Semalam mmg hari yang teramat penat...
dah la blk dari ofis pun lambat...
sampai umah dlm kul 7...
terus bergegas bersihkan diri n menuju ke surau...
Masa solat magrib tu pun dh agak lalok skit...
dah xle nk fokus....
lepas solat baru ktrg makan...
masa tu pun sbnrnyer dh x tahan sgt...
kepala ni raser berat yg amat...
apa lagi, lepas jer mkn trus blk umah, masuk bilik n terus tdo....
isya' pun x smpt nk tunggu...
letak jer kepala kat bantal tu terus belayar ntah ke mana...hehehe
nasib baik tersedar kul 2.30 pagi tuk solat isya'...
ish...apa la sy ni kan...huhuuhu

Esok ari Sabtu, sy plan nk g jalan2 shopping raya skit tuk diri sendiri...
plan ng member2...bestnyer....

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!