..::It's Me::..

Followers

Monday, September 7, 2009

TeNgOk KeTe

Ari Sabt u ari tu teman B ng adik dia g Selayang servay keter 2nd hand...penat gak arr berpusing2 cari tpt tu...Geram sgt ng B...mula2 tu suh tunjuk jln g Jalan Ipoh...pastu bila dh smp, x jmp cari tpt keter tu...nk salah kan sy lak....eeeeiiiiii, geram btul...tp nasib baik gak la jmp tpt tu...tp tuhan jer la tau maser tu panas gler...dh la pose...kering dh raser bibir ni...hhuhuhu...sabar fatin...penat sgt...

 B ng adik dia (baju itam tuh)
Adik B nk servay keter Kenari....tgk2 tu berkenan la kat kenari hitam ni...tp manual...tgk enjin cam ok jer...apa2 hal pun, tgk loan gak....so, ritu antar dokumen suh wat loan dulu...nk tgk sama ada bank lulus or x...lps loan lulus bru ingt nk p servay kat tpt lain lak...lau ikut pkck tu...dia x kisah...dia cuma tlg uruskan hal loan jer...bila loan dh lulus, raser nk amik keter kt tpa lain pn ok jer...

Lepas tu smpt singgah Carrefour Subang jap bli brg2 yg org kim kat Avon tu...mentang2 nk raya...byk lak yg dikrim nyer...lau kirim ng duit dulu xper gak...heehehee...kopak...kopakk den...huhuhu

muka tgh penat gler....

No comments:

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!