..::It's Me::..

Followers

Tuesday, September 15, 2009

Shopping Raya!!!

Wah, rasenyer baru semalam pose....skang ni tinggal bape ari lagi dah nk raya...xsabarnyer...Hati skang ni dh ader kat kg dah....dr minggu lepas lg dh post...hikhikhik...Last weekend adalah minggu last tuk shopping raya...asalnyer plan nk g masjid jamek tapi tau2 jer lar...lau g pg, ok la...tp lau dh tgh ari or ptg baru nk g....alamaknyer jam la...huhuhu...
So, last2 tukar plan g Mydin Subang jer...tu pun ya Allah, ramainyer manusia....ish..ish...ish...sumenyer wat last minit shopping...sblm tu smpt lg g amik baju yg ditempah...
Cantik tak bajuku...?hehehe
Lps tu bru shoot g Mydin...xper yg menarik di hati pun...so, juz bli brg2 keperluan skit...So, sbb brg2 yg nk dibeli xder...plan nk g 'Kabut' (Carboot) Sale kat Stadium Shah Alam...Awal2 lagi dh g tau...Gerai2 tu pun baru bukak...Jalan2 sempat gak arr rembat tudung 2,3 helai...
Mula tu ingat nk beli kat klate jer tp tau2 jer lar...kt bandar KB tu konpem jam tau....so, bli jer la kat Kabut ni...hehehe...pastu sempat gak rembat handbag..hehehe...shopping sakan...ni pun budget2 gak...sbb takut terover budget...yer la...takutnyer pas raya ni asik kena ikat perut jer...hehehe
Diorg yg lain2 tu shopping cam x ingat dunia jer...kawan2, ingat simpan skit tuk duit korang blanjer lps raya ni tau....habis duit skang...hah, nnt lps raya mkn megi jer...huhuhu...

7 comments:

mAr@ZiEy said...

besh yer shopping..huhuhu..I Love Shopping

atiQah adNan said...

seronoknye ade baju raye hee~
selamat hari raye ye..

dr.todak said...

wah..wah raya sakan la kali ni yek.

NiQue said...

~mAr@ZiEy~

best kan dpt shop2 ni...hehehe

NiQue said...

~atiQah adNan~

tahun ni plg byk tempah baju...hehehe..qada' tuk 5-6 thn yg lps...hikhik

NiQue said...

~dr.todak~

eh...mesti la...dh xsbr sgt dah ni nk blk kg....

syarief el-baly said...

Malaysia ni yee

From yesterday, we learned for today, and today we prepared for tomorrow

Because yesterday has already passed, and today surely doesn’t promise a successful day

And tomorrow will decide our future if we are prepared today!!!

Every roses has its thorn!

So remember, nobody is PERFECT…!!!